Emaitzak: 4

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (3)
El 1 de enero del 2002 se produce la entrada del euro en 12 países de la Unión Europea, lo que significa una facilidad más para el movimiento de turistas por todo ese espacio geográfico. 2002ko urtarrilaren 1ean, Europako Batasuneko 12 herrialde euroaren sisteman sartu ziren, eta horrek espazio geografiko horretako herrialdeen arteko turista-mugimendua erraztu zuen.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

La llegada masiva de personas a un determinado espacio geográfico provoca que aumenten los precios de los bienes y servicios que se ofertan en él; es el fenómeno conocido como inflación. Eremu geografiko batera jende asko eta asko joaten denean, igo egiten dira han eskaintzen diren ondasun eta zerbitzuen prezioak; inflazio esaten zaio fenomeno horri.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

A lo largo la unidad hemos visto como un núcleo turístico receptor o destino turístico es un espacio geográfico que se compone de una multitud de elementos que se pueden agrupar en tres tipos: Unitatean zehar, ikusi dugu gune turistiko hartzaile bat edo helmuga turistiko bat elementu askok osatzen dutela. Hiru mota hauetan multzokatu daitezke elementu horiek:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Zehar-lerroa (1)
Supongamos que un centro de imagen personal ubicado en un determinado barrio o población tiene en 1 500 metros a la redonda 11 000 habitantes y hay 2 centros de estética y peluquería y nos suministran 5proveedores, eso es unmercado: el conjunto que forman los clientes, la competencia y los proveedores en un espacio geográfico. Demagun irudi pertsonaleko zentro batek, auzo edo herri jakin batean, 1 500 metroko ingurumarian 11 000 biztanle dituela, eta bi estetika-zentro eta ile-apaindegi daudela, eta bost hornitzailek hornitzen dituztela horiek. Horixe damerkatubat: bezeroek, lehiakideek eta hornitzaileek eremu geografiko jakin batean osatutako multzoa.

Materiala: Sistemen integrazioa